Nejnovější blogy | Page 1

  • Jaký je pocit všímavosti?

    February 23, 2024

    Všímavost znamená věnovat pozornost přítomnému okamžiku namísto starostí o budoucnost nebo minulost. Ti, kdo s mindfulness začínají, si často kladou otázku — jak se vlastně meditace všímavosti cítí? Výzkumy ukazují, že všímavost obvykle přináší pocit vnitřního klidu, vyrovnanosti a jasnosti. Bloudění mysli se uklidní a smyslové vnímání se rozšíří. Tělo a mysl se cítí uvolněné a ponořené do proudu přítomnosti. Někteří lidé také uvádějí, že CBD olej pomáhá stavy všímavosti ještě více prohloubit. Z dlouhodobého hlediska přináší mindfulness rozsáhlé vědecky ověřené wellness benefity.

  • Jaký je účel mindfulness?

    February 23, 2024

    Všímavost znamená cílevědomé pozorování svých momentálních myšlenek, pocitů a vjemů bez posuzování. Tím, že se naladíte na přítomnost, zabraňuje mindfulness bloudění mysli. Výzkumy potvrzují, že meditace přináší kognitivní a emocionální výhody - od zmírnění úzkosti po zvýšení koncentrace. Zatímco formální cvičení všímavosti optimalizuje výsledky, můžeme si pěstovat uvědomění zaměřené na přítomnost během běžných úkolů. Zůstaňte trpěliví a oslavujte malá zlepšení. Budování všímavosti pouhých 5 minut denně vytváří časem změny v mozku.

  • Co skutečně znamená být pozorný

    February 23, 2024

    Být všímavý znamená cíleně se plně soustředit na to, co prožíváte v přítomném okamžiku - na své myšlenky, pocity, vjemy - aniž byste se nechali zahltit soudy nebo reakcemi. Znamená to být pozorný tady a teď se zvědavostí, soucitem se sebou a péčí. Každodenní praxe všímavosti, jako je vědomé dýchání, jídlo a cvičení, zvyšují pohodu. Výzkumy ukazují, že všímavost snižuje stres, zostřuje soustředění, pomáhá při regulaci emocí, bolesti a zdravotních problémech. Vytváří prostor pro vnitřní klid.

  • Má Shilajit vedlejší účinky?

    February 12, 2024

    Shilajit je ájurvédská látka podobná dehtu z himálajských hornin, která zvyšuje energii, poznávací schopnosti, mužské zdraví a zpomaluje stárnutí. Jeho klíčovou živinou je kyselina fulvová, která může přenášet minerály a antioxidanty pro revitalizaci buněk. První výzkumy ukazují některé slibné zdravotní přínosy od snížení zánětů až po možnou ochranu před Alzheimerovou...

  • Je shilajit bezpečný pro ženy?

    February 12, 2024

    Shilajit je silná herbo-minerální sloučenina, která se v tradiční indické medicíně již po staletí používá k bezpečné léčbě zdravotních potíží u žen i mužů. Moderní výzkum nyní potvrzuje mnoho tradičních způsobů použití shilajitu, zejména těch, které se týkají energie, stárnutí, paměti, imunity, duševního zdraví, zdraví kůže, plodnosti a vitality. Pro bezpečnost je...

  • Zvyšuje Shilajit skutečně testosteron?

    February 12, 2024

    Shilajit, herbo-minerální sloučenina, si získal pozornost pro zvýšení testosteronu a mužské vitality. Důkazy jsou předběžné, ale slibné. Malé pilotní studie na lidech naznačují, že shilajit může zvyšovat celkovou a volnou hladinu testosteronu a také zlepšovat zdraví spermií u neplodných mužů. Ačkoli zjištění ospravedlňují další výzkum, současné důkazy jsou příliš omezené na to, aby potvrdily účinky. Shilajit se zdá být krátkodobě bezpečný, pokud jsou odstraněny těžké kovy. Poraďte se se svým lékařem, zda shilajit zapadá do vašeho plánu hormonálního zdraví.

  • Je vhodné užívat shilajit každý den?

    February 12, 2024

    Shilajit je biomasa bohatá na antioxidanty, která se v ájurvédě používá k posílení energie, imunity, mozkových funkcí, plodnosti a dalších. Předběžný výzkum naznačuje, že shilajit může mít kognitivní, fyzické, reprodukční a wellness účinky. Při pravidelném užívání v optimálních dávkách 100-500 mg a ze zdrojů kvalitních čističů se shilajit zdá být pro většinu lidí bezpečný. Před užíváním doplňků stravy s obsahem shilajitu se však poraďte se svým lékařem, zejména pokud jste těhotná, užíváte léky nebo máte zdravotní potíže. Stále je třeba provést další studie na lidech.

  • Mohu užívat shilajit a ashwagandhu společně?

    February 12, 2024

    Shilajit a ashwagandha jsou oblíbené ájurvédské byliny, které lze užívat společně, aby se zvýšily jejich účinky. Shilajit zvyšuje energii, imunitu a funkce mysli, zatímco ashwagandha zmírňuje stres a zlepšuje paměť a fyzickou výkonnost. Konzumace 250-500 mg shilajitu a 300-600 mg ashwagandhy denně se zdá být bezpečná a pomáhá podporovat vitalitu. Začněte s nižšími dávkami. Pro optimální pohodu dodržujte pokyny pro dávkování, návyky zdravého životního stylu, jako je pravidelné cvičení a vyvážená strava.

Jaký produkt potřebuji?