Můj Účet

Kde si mohu vytvořit účet?

Svůj účet si můžete založit kliknutím na tlačítko "Přihlásit se", které naleznete v pravém horním rohu naší stránky.

Nemohu se přihlásit do svého účtu

K tomuto může dojít z několika důvodů. Doporučujeme, abyste kontaktovali naši zákaznickou podporu na e-mailu suppo[email protected] a nebo zavolali na +41 61 588 03 13. 

Je možné si ze svého účtu stáhnout fakturu?

Ano, je to možné. Jednoduše se přihlaste do svého účtu a klikněte na "historie a detaily objednávky". Na obrazovce uvidíte nápis "faktura". Pod tím bude PDF soubor se všemi objednávkami.

Jak jsou mé informace uchovávány?

Všechny informace našich zákazníků skladujeme bezpečně v souladu s našimi Zásadami ochrany osobních údajů.

Je možné změnit informace o mém účtu?

Ano, své osobní informace můžete změnit v kolonce "Mé osobní informace". Novou adresu můžete přidat v části "Mé adresy"

 

Nemůžete nalézt odpověď?

Kontaktujte nás pomocí

 

Telefonu

Pondělí - Pátek: 08:00 - 16:30
 

Chatu

Pondělí - Pátek: 08:00 - 16:30

Jaký produkt potřebuji?