Objednávky a Platba

Mohu si objednat vaše produkty i mimo Evropu?

Ne, naše produkty nezasíláme mimo Evropu.

Jaké platební metody přijímáte?

Momentálně přijímáme následující platební metody:

  • Visa
  • MasterCard
  • Platba převodem
  • Giropay (Německo)
  • SOFORT Banking (Německo)
  • iDEAL (Nizozemsko)

Moje platba nebyla schválena, co bych měl dělat?

Pokud vaše platba nebyla úspěšná, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu. Naši zaměstnanci vám poskytnou rychlou a diskrétní pomoc. E-mailová adresa je [email protected]. Naše telefonní číslo je +41 61 588 03 13. Úplný seznam platebních metod můžete nalézt na stránce Platební metody. Pokud platíte převodem z účtu, tak nezapomeňte na číslo vaší objednávky začínající na B00.

Můžu zaplatit předplacenou kreditní kartou?

Bohužel. Náš poskytovatel plateb nepřijímá předplacené kreditní karty.

Moje objednávka byla zrušená/platba kreditní kartou byla neúspěšná, co mám dělat?

Bohužel se nám z nějakých důvodů nepovedlo strhnout celkovou částku z vaší kreditní karty. Poskytovatel vaší kreditní karty nám nikdy nesdělí důvod selhání. Pokud došlo ke stržení nějaké částky z vaší kreditní karty, tak vám tuto částku váš poskytovatel nahradí. Doporučujeme, abyste vytvořili novou objednávku a zaplatili pomocí jiné platební metody.

Chtěl bych zaplatit pomocí bankovního převodu, je to možné?

Ano, je to možné. Ujistěte se, že vyberete mezinárodní (SEPA) převod. Naše bankovní spojení:

  • IBAN: NL61 INGB 0388 5835 41
  • Swift/Bic: INGBNL2A *
  • Jméno banky: ING Bank

*Nezapomeňte připojit číslo vaší objednávky BOOXXXXX jako variabilní symbol vašeho bankovního převodu.

Platba bankovním převodem může trvat 1 - 2 pracovní dny. Po obdržení platby vás informujeme pomocí e-mailu.

 

Nemůžete nalézt odpověď?

Kontaktujte nás pomocí

 

Telefonu

Pondělí - Pátek: 08:00 - 16:30
 

Chatu

Pondělí - Pátek: 08:00 - 16:30

Jaký produkt potřebuji?