Reklamační řád

V Cibdolu chceme zajistit, abyste měli s naší firmou a produkty jen tu nejlepší zkušenost. Proto pokud nejste kompletně spokojení s vaším nákupem, máte možnost vrátit vaši objednávku do 14 dní od obdržení vaší objednávky.

Platby

Uvědomte si prosím, že Cibdol nestrhne platbu z vaší karty, dokud nedojde k odeslání zásilky. Pokud chcete zrušit vaši objednávku, než dojde k odeslání, tak nás co nejdříve kontaktujte.

Podmínky reklamace

Všechny produkty musejí být zaslány zpět v jejich originálním balení - neotevřené, uzavřené, nepoužité a nepoškozené (pokud je to možné).

Vrácení vašich produktů

Pokud si přejete vrátit produkt, kontaktujte prosím člena naší Zákaznické podpory pomocí emailu na [email protected]. Produkt nám můžete vrátit až poté, co reklamaci dohodnete se členem naší Zákaznické podpory. Pokud se vaše objednávka během přepravy rozbila, rádi vám zašleme náhradu poté, co obdržíme a prozkoumáme rozbitý kus. K uplatnění reklamace nás musíte informovat nejdéle do 14 dní od obdržení vaší objednávky. Po souhlasu s reklamací pak musíte produkty zaslat zpět do dalších 14 dní.

Adresa, na kterou nám zašlete produkty:

Handelsweg 1a
5492 NL Sint-Oedenrode
The Netherlands

Datum spotřeby

Datum spotřeby vašeho produktu můžete nalézt na lahvičce. Každá jednotlivá lahvička našeho CBD oleje má individuální datum spotřeby, takže se řiďte tím, co je na vaší lahvičce.

Náhrada

Pokud byla vaše objednávka v průběhu doručování poškozena, pak nás musíte o této skutečnosti informovat do 7 kalendářních dnů od obdržení vaší objednávky. Můžete využít stejný e-mail jako při reklamaci a informovat nás o všech poškozeních (přiložte i fotky). Jakmile obdržíme poškozené zboží zpět, zašleme vám za něj náhradu.

Co dělat s poškozeným zbožím

Pokud obdržíte poškozený produkt, tak jej hned vyfoťte. Ujistěte se, že produkty jsou bezpečně zabaleny na svou zpáteční cestu k nám a jakmile se dohodnete s naší Zákaznickou podporou, tak nám produkty zašlete zpět.

Vrácení peněz

Pokud preferujete vrácení peněz, pak po dohodnutém zaslání produktů do našeho skladu dojde ke kontrole. Pokud kontrola proběhne bez problémů, pak obdržíte náhradu ve formě kreditů, které můžete uplatnit při dalším nákupu a nebo ve formě peněz, které vám zašleme stejnou platební metodou, kterou jste využili k platbě objednávky (pokud je to možné).

Uvědomte si, prosím:

• Poštovné, které zaplatíte za vrácení produktů, nelze vymáhat, pokud tedy zboží nedorazilo poškozené.
• Zákaznickou podporu bereme velice vážně a pokud nejste s našimi produkty spokojeni, pak nás informujte na [email protected].


Jaký produkt potřebuji?